úterý 12. září 2017

Kryty na Samsung, svítící (42 Kč)

Dneska pro vás mám další recenzi ze světa mobilních obalů. Je asi úplně jedno na jaký konkrétní telefon jsem obaly objednávala. Bylo to na Samsung, kryty se dají sehnat na celou řadu modelů.

Odkaz

Obalů jsem objednávala několik, nebylo to pro mě, takže je to trochu z jiného soudku.
Kryt s plameňákem, nesvítící - odkaz
Sovičky - odkaz
Růžičky - odkaz
Pokud odkazy nefungují hledejte pod tímto názvem: TPU Rubber Cover For Samsung,
Pro kryt s plameňákem zadejte do názvu ještě slovo Flamingo, pro kryt se sovou Owl a pro kryt s růžemi Vintage Flower

Objednávka a dodávka

Kryty jsem objednávala v jeden den, ale zase chodily postupně. Průměrná doba dodání byla 25 dní. Kryty přišly jako vždy v bublinkové obálce v pytlíkách a vyztužené.

Můj názor na kryty

Co se týká potisku, tak to není zrovna můj soudek čaje (jelikož kryty nebyly pro mě, tak není divu). Kryty jsou kvalitní. Nejtenčí je kryt s plameňákem. Kryty se sovičkami a růžičkami jsou pevné a silné. Ke krytu s růžičkami jsem dostala malý dáreček - ozdobu do díry v mobilu místo sluchátek.

Hrozně mě překvapilo, že kryty svítí, což bylo napsané v popisku, ale nechtělo se mi tomu moc věřit. Snažila jsem se pro vás vyfotit kryty, jak svítí, ale byl to celkem oříšek. Ve skutečnosti kryty nesvítí tak intenzivně. Aby něco na fotce bylo vidět, musela jsem je opravdu hodně nasvítit.