pátek 15. září 2017

Rozhovory s postcrossery - Rozhovor s Martinou Bílou


Po dlouhé době je tu další rozhovor. Tentokrát jsem ho udělala s blogerkou, která se mi nedávno ozvala na mé FB stránce a začaly jsme spolu komunikovat. Chystáme společně nějaké společné články, témata k řešení a možná i nějaké soutěže.

Marťa je moc milá, ale rozhovor s ní byl celkem oříšek. Na infofile je hodně lidí, kteří sbírají známky a Marťa známky nesbírá vůbec, takže otázky pro ní jsem vymýšlela, jak se říká, za chodu. Věřím, že se rozhovor bude líbit.

Rozhovor jsem napsala (po dlouhé době) pro web Infofila, takže se na něj podívejte tam:

Rozhovory postcrossery - Rozhovor s Martinou Bílou

Jak jsem zmiňovala, tak Martina píše blog. Četla jsem některé její články a myslím, že zaujmou i vás. Blog má vedený v postcrosserském a sběratelském duchu a kromě toho ráda cestuje.

Moc se těším na spolupráci s ní a zároveň budu doufat, že se bude naše spolupráce líbit i vám. Pokud si vzpomínáte na Článkovou výzvu (naleznete ji na blogu v pravém menu v hashtazích), kterou jsem dělala z Aničkou, chtěla bych, aby to bylo něco v tomto duchu.

Budu se na vás těšit zase příště,
Hanča