pátek 22. prosince 2017

#4 Kuriozity ebay - Vánoční edice 2017

Dnešní kuriozity se budou zaměřovat na Vánoční věci, které jsem na ebay objevila. Člověk se tam může inspirovat vším možným. Některé věci budou vtipné, ale některé budou vhodnými typy na dekorace nebo i dárky na další Vánoce. Letos totiž tyto věci již nestihnete objednat. Každopádně se toto téma velice hodí a určitě vás alespoň trochu Vánočně naladí.

Pokud byste chtěla najít nabídky, tak pod obrázky jsem dala odkaz na zdroj (nabídku). Je ale možné, že nebude funkční, proto hledejte podle klíčových slov.

Dekorace na toaletu - oblékněte váš záchod


Začneme hned jednou vtipnou dekorací, která mě velice překvapila. Jedná se o ozdobení záchodu vánočním motivem. To by mě tedy v životě nenapadlo, že i tohle se dá zdobit. Upřímně si to nedokážu představit na záchodě, který je oddělený od koupelny. Zjednodušeně řečeno, přijdete do malé kopky, která je takto ozdobená. Toho Santy bych se asi i lekla. Každopádně je zde vidět, že fantazii se meze nekladou.
Pokud byste chtěli najít tuto dekoraci, tak ji hledejte pod názvem Decoration Toilet Seat & Cover & Rug.

Zdroj: ebay.com

Vánoční chňapky

Další hezký doplněk do domácnosti jsou chňapky. Z dětství si pamatuji, že jsme doma měli vždy vánoční utěrky. Chňapky jsou určitě hezkým doplňkem a v zimním období i praktických, jelikož se hodí při pečení cukroví. Co se týká "praktičnosti" chňapek z ebay, tak nemohu soudit. Chňapky jsem si chtěla objednat, ale nakonec jsem si je neobjednala. Je možné, že nebudou kvalitní a bude se jednat pouze o "estetické" chňapky. Každopádně ten vánoční motiv je úžasný.
Chňapky hledejte pod názvem Christmas microwave oven glove.
Zdroj: ebay.com

Vánoční ponožky

Jako další vánoční doplněk musím zmínit ponožky. Někteří z nás doma mají nějaké oblečení ve stylu ročních období, někteří mají rádi stylové ponožky. Tyhle mě velice zaujali a dají se použít pro celou rodinu.
Tyto ponožky hledejte pod názvem 4 Pairs Winter Warm Soft Cotton Socks.
Zdroj: ebay.com

Ponožky v pyramidě

Jako další typ na pěkný dárek (nejen Vánoční) jsou tyhle ponožky. Ačkoli se jedná o klasické chlupaté ponožky, které asi nebudou nic moc kvality, tak jako malý dáreček poslouží skvěle.  Dají se sehnat v zimním motivu ale i v celoročním.  Tyhle ponožky si určitě objednám, velice se mi líbí ten nápad a za to dávám prodejci palec nahoru.
Ponožky hledejte pod názvem Fleece Socks Gift Set Box.
Zdroj: ebay.com

Krocaní klobouk

Chcete si zahrát na Mr. Beana a dát si krocana na hlavu? Další zboží, které někdo vymyslel, mě velice rozesmálo a při pohledu na něj jsem si ihned vzpomněla na Mr. Beana. Pokud chcete být oblíbenci na nějakém vánočním večírku, tak jehle asi dobrá volba. Nedokážu si tento klobouk představit na jinou událost.
Krocaní klobouk hledejte pod názvem Christmas Turkey Hat.
Zdroj: ebay.com
Zdroj: ebay.com

Vánoční domky/chaloupky

U nás často nacházím ozdoby z dřevotřísky nebo něčeho takového. Na ebay se takové ozdoby dají samozřejmě koupit také. Mezi nimi se dají najít chaloupky, do kterých když dáme elektrickou svíčkou, tak budou svítit a navodí tu správnou atmosféru. Tahle dekorace se mi hodně líbí a v budoucnu si ji asi také koupím.

U nás jsem úplně stejné chaloupky viděla za cca 150 Kč, což mi přijde celkem hodně, obzvlášť když vidíte tu cenu na ebay (cca 50 Kč).
Domečky hledejte pod názvem LED Light Wood HOUSE Christmas.
Zdroj: ebay.com

Kostelíčky a jiné svítící dřevěné ozdoby

Kromě chaloupek, které jsem zmiňovala výše, jsem nalezla i kostelíčky nebo ozdoby, které mi připomínají kouli na Vánoční stromeček (nazývají to jako moon, tedy měsíc). Jsou větší a jejich cena je také o dost výše. Každopádně ty stojí také za to.
Domečky hledejte pod názvem LED Light Wood HOUSE Christmas Moon.
Zdroj: ebay.com

Ozdobné pytlíky na láhev

Původně jsem je sem nechtěla zařazovat. Přijde mi to ale jako skvělý nápad na DIY. Tyto ozdobné pytlíky jsou určitě vyrobené z filcu. Jejich kvalita možná nebude nic moc. Zde se můžeme inspirovat  a vytvořit si pytlík nebo jen návlek na láhev jako DIY. Mně osobně by se líbila láhev jako vánoční stromeček, což by bylo asi nejjednodušší na výrobu.

Vytvořili bychom si z filcu stromeček v požadované velikosti, ten bychom dozdobili podle vlastní fantazie. Poté bychom mu udělali "pásek" z filcu, pomocí kterého bychom stromeček navlékli na láhev.

Pytlíky hledejte pod názvem Christmas Wine Bottle Gift Bag.
Zdroj: ebay.com

Vánoční oblečky na pejsky

Když lidé nosí Vánoční svetry, tak proč by je nemohli nosit i pejsci. Pro pejskaře, kteří rádi svoje pejsky oblékají do oblečků, je tohle super tip. Jen nevím, zda v tom pejsek bude šťastný.
Ten první obleček ala sobík mi přijde celkem fajn. Pejska by mohl i zahřát. Obleček ala Santa mě rozesmál, podle mě je to už přes čáru. Kromě toho je cena přijatelná, při objednávání určitě koukejte na rozměry oblečků.
Oblečky hledejte pod názvem Xmas Reindeer Dog Costumes nebo Pet Santa Claus Xmas Costume.



Zdroj: ebay.com 
Zdroj: ebay.com

Sobí rohy jako hra

Jako poslední kuriozitu jsem zvolila sobí rohy. Nejdříve jsem si říkala, že to snad nemohou myslet vážně. Pokud se jedná o hru pro děti, tak to by je mohlo bavit. Rohy jsou nafukovací.
Rohy hledejte pod názvem Christmas Reindeer Hat Ring Game.
Zdroj: ebay.com