úterý 16. ledna 2018

Sítka na sypaný čaj (25 Kč) - video

Dneska jsem se rozhodla udělat zase maličko větší recenzi a to na různá sítka na sypaný čaj.

Odkaz

Sítka se dají sehnat klasická, v kovové variantě, různá silikonová a i plastová a to s různými motivy. Já se zaměřila na ta silikonová. Jejich údržba je jednoduchá a navíc zaujmou každého, kdo s nimi pije čaj.

V případě, že by odkazy nefungovaly, tak sítka hledejte na ebay pod názvem který je uveden vedle odkazu.

Sítko Sova - Tea Strainer Owl
Sítko Citron - Tea Strainer Lemon
Sítko Jahoda - Tea Strainer Strawberry
Sítko Deštník - Tea Strainer Umbrella

Objednávka a dodávka

V průměru sítka přišly za 25 dní. Zabalené přišly v igelitové obálce. Některé byly maličko zdeformované, ale po chvilce se se sami vrátily do správné polohy.

Můj názor na sítka

Sítka hojně využívám, jelikož čaj obzvláště v zimním období piju hodně. U některých silikonových sítek jsou dírky celkem veliké, takže nějaký čajový "prach" propadne na dno hrnku. Sova má menší dírky než jahoda a citron. Zároveň jsou všechny přibližně ve stejné velikosti.

Sítka jsou malá, takže je doporučuji spíše na jiný než ovocný čaj. Ovocný čaj má totiž veliké kousky a těch se do těchto sítek moc nevejde. Pokud v sítkách louhujete čaj, tak je potřeba aby nebyla přeplněná a čaj se mohl rozvinout a louhoval se lépe, takže sítka doporučuji do menších hrnků kolem 200 ml objemu. Já doma mám i větší hrnky a z nich čaj potom není moc silný a nechutná mi.

V rámci rozbalovačky ve videu můžete vidět 3 sítka. V odkazech výše jsem uvedla navíc sítko v podobě deštníku, které došlo po strašně dlouhé době. Z deštníku jsem nadšená asi nejvíce, jelikož se dobře zahákne za hrnek a skvěle v něm drží. Ze všech zmiňovaných sítek mi přijde největší a zároveň má menší dírky.


Za mě sítka určitě doporučuji, dobře se s nimi zachází.