úterý 19. prosince 2017

Černý overal (105 Kč) - video

Dneska bych vám chtěla ukázat zase něco pro dámy na letní období. V létě jsem si objednávala šaty, nakonec mi přišel overal, který mě překvapil a unosila jsem ho u moře.

Odkaz

Overal se dá koupit v bílé a černé barvě. Pokud byste hledali cokoli s bambulkami tak jako klíčové slovo zadávejte Tassels.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod názvem: Summer Womens Tassels Romper Off Shoulder Jumpsuit Dress

Objednávka a dodávka

V nabídce bylo všude uvedeno, že se jedná o šaty. Předpokládám, že všechny nabídky tohoto typu mají uvedeno, že se jedná o šaty. Nenechte se zmást a raději počítejte s tím, že dojde overal. Tuto klamavou informaci jsem reklamovala u prodejce, a ten mi vrátil nějakou část peněz jako kompenzaci, takže jsem overal měla ještě o něco levnější.
Objednávala jsem v nějaké větší slevě a overal mě stál 105 Kč, nyní se overaly pohybují kolem 125 Kč. Overal přišel za 17 dní od objednávky. Přišel v igelitové obálce a pytlíku.

Můj názor na overal

Podle nabídky měly dojít šaty. Na ty jsem se velice těšila. Takže při rozbalování jsem byla maličko zklamaná. Overaly nemám moc ráda. Tento jsem nosila u moře. Je z takového materiálu, ve kterém se člověk potí, a když jsem ho měla na sobě, tak jsem měla pocit, že jsem v nějakém obalu, který není prodyšný. Na krátkodobé nošení, nebo nošení v chladnu, kdy se tolik nepotíme, ho doporučuji, ale na celodenní nošení bych si ho asi nevzala. Kromě toho jsem měla problém s tím, že gumičky, které overal dělají hezký, stahovali jemně, ale overal mi díky tomu vyjížděl nahoru. Teď už se můžete podívat na rozbalovačku ve videu.