úterý 12. prosince 2017

Bláznivé kočičí hodinky (31 Kč) - video

V létě jsem hodně sháněla hodinky, jelikož mám malou ruku, tak je to docela problém. Sice doma jedny hodinky mám, na které jsem dělala recenzi, ale znáte to, žena ráda hodinky mění. Tak jsem se rozhodla objednat si hodinky, které jsou trochu střelené.

Odkaz

Hodinky jsem vydražila v aukci, takže byly za směšnou cenu 31 Kč. Pokud si ale naleznete nabídku Buy It Now, tak se cena zvýší jen o trochu a navíc si budete moc vybrat barvu pásku.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod názvem: Cute Womens Watches Glasses Cat Analog

Objednávka a dodávka

Hodinky přišly skvěle zabalené, ciferník byl omotaný měkkým materiálem. A vše bylo zabaleno v pytlíku a igelitové obálce. Dodací lhůta byla 27 dní. Což je podle mě málo, u aukcí bývá dodací lhůta často o dost delší.

Můj názor na hodinky

Hodinky se mi libí. Bohužel mi jsou veliké, takže je nenosím tolik. Zároveň na tyto bláznivé hodinky musím mít náladu, ne vždycky bych si je vzala na sebe. Tygrovaný pásek sem očekávala matný, ale je lesklý. V nabídce to nebylo uvedeno, tak jsem logicky očekávala, co by se mi líbilo. Hodinky jsou taková ta klasika, která se na ebay dá sehnat levně, a má moc hezký efekt. Tentokrát se můžete podívat na video.