pátek 15. prosince 2017

DIY visačky/jmenovky na Vánoční dárky 2017 (video návod)

Letos jsem si vyráběla vlastní visačky na dárky. Ráda bych se o to podělila. Visačky jsou jednoduché a nepotřebujete na ně žádné extra pomůcky. Všechno byste měli mít doma. Tyhle visačky tedy přicházejí v úvahu i jako tvoření na poslední chvíli.

Jsou jednoduché, takže je berte hlavně jako inspiraci. Visačky si můžete vyrobit v jakékoli velikosti. Kdybyste se divili, proč ty moje jsou tak velké, tak je používám na balíčky pro penpalky a na visačky tudíž nepřijde jen jméno, ale trochu více informací o dárečku, který právě budou rozbalovat.

Moje tipy k návodu

  • Šablonu srdíčka jsem si udělala na tvrdý papír. (ve videu to není zřejmé)
  • Jednotlivá srdíčka, obzvlášť pokud lepíte tavnou pistolí, dělejte také na tvrdý papír.
  • Jako špičku stromečku jsem použila sněhovou vločku. Klidně bych použila kolečka z dírkovačky.
  • Nebojte se barevných variant.
  • Na lepení srdíček je jednodušší používat tavnou pistoli. Srdíčka potom můžete udělat vyvýšené (budou trochu ve vzduchu a ne přímo nalepené na podkladu).
  • Okraje jmenovek jsem zarovnala "Rohovou řezačkou", na kterou jsem dělala recenzi.

Výsledný efekt?

Na fotkách níže můžete vidět papír vlastní výroby, což je pro vás další tip na DIY. Bramborová razítka zná každý, stačí si vyřezat do brambory požadovaný tvar (stromeček) a můžete tisknout. Jako barvu použijte klasickou razítkovou anebo jsou skvělé i tempery (případně vodovky).

Dále můžete vidět dva dárečky, které jsem balila sama. Ke správnému retro obalu podle mně nepatří lepenka. Na tyto dva balíčky jsem lepenku nepoužívala vůbec a musím říct, že byla sranda to zabalit, aby to nějak drželo. Ještě že jsem měla stužky.
Pokud vás zajímá video, tak přeji hezké koukání.:)
Přeji vám všem hezký předvánoční čas