úterý 23. ledna 2018

Rozlišovač klíčů - gumový Mimoň, kočka, příšerka (18-25 Kč)

Rozlišovače klíčů má na svých klíčích snad každý. Je to pomůcka, která nám denně ulehčuje život. Jednoznačně podle barvy vyhodnocujeme, jakým klíčem odemknu tyto dveře a jakým zase tamty. I když v dnešní době existuje spousta způsobů, jak si klíče odlišit i bez rozlišovačů, tak si myslím, že rozlišovače jsou stále atraktivní a lidé je používají.

Odkaz

Originální hlavy na klíče můžete vybírat dle vašich preferencí. Já jsem zvolila Kočku a Mimoně.
Odkaz - mimoň
Odkaz - kočka
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod tímto názvem: Kočku - Cat Silicone Key, Mimoně - Minion Silicone Key

Objednávka a dodávka

Rozlišovače přišly každý v igelitové obálce a v pytlíku. Dodací doby byly u Mimoně 15 dní a u Kočky 35 dní.

Můj názor na rozlišovače

Gumové rozlišovače mám na klíčích a jsem s nimi spokojená. Jsou vhodné hlavně pro děti. Já používám kočku a po půl roce používání je maličko ochozená, ale nic strašného. Klíč do ní šel zasunout bez problémů, ale horší bylo dostat klíč s kočkou na kolečko. Přeci jen je klíč o dost zvětší. Kromě toho každý ten rozlišovač má dírku v jiném místě. Například mimoň ji má dost uprostřed a  dát ho na kolečko u klíčů může být problém. Lepší je použít nějaké kolečko s použitím kleští. Rozlišovače mám moc ráda a mohu je doporučit.