úterý 30. ledna 2018

Saténové ozdobné kytičky 100 ks (35 Kč)

Když jsem poslední dobou tvořila oblečení na panenky, tak jsem postrádala různé zdobící věci. Tyhle kytičky jsem si objednávala hlavně kvůli jedné panence, které jsem tvořila čelenku. Chtěla bych se s vámi tedy podělit o tuto recenzi. U nás jsou tyhle růžičky pěkně drahé.

Odkaz

Růžičky se dají koupit buď v jedné barvě anebo mix barev. Já jsem zvolila mix. Mix se dá využít na cokoli.
Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod názvem: Ribbon Rose Flower DIY

Objednávka a dodávka

Kytičky došly v pytlíku a obálce. Dodací lhůta byla 19 dní.

Můj názor na kytičky

Kytičky jsou super, za tu cenu jsem spokojená. Musím ale říct, že některé kytičky se mi při manipulaci rozpadaly, takže jsem je musela navíc sešívat. U nás v galanterii rozhodně seženete kytičky v o 100 % lepší kvalitě. Myslím si ale, že za tu cenu to opravdu stojí. V mixu barev se nejvíce objevovali růžové kytičky (světlé i tmavé), dále bílé, černé, fialové a i zelené. Jiné barvy jsem v mixu nedostala. Je tedy třeba počítat s tím, že například nedojde modrá barva.