úterý 13. března 2018

Ozdobné gumičky do vlasů (1 balení/18 Kč)


V létě velice ráda nosím jako doplněk gumičky do vlasů. Často se mi totiž stává, že najednou potřebuji udělat culík a použiji na to gumičku na ruce. Rozhodla jsem se objednat si gumičky, které budou na ruce vypadat jako náramek a budou plnit funkci obojího.

Odkaz

Barevných kombinací naleznete veliké množství. Já jsem volila gumičky v odstínech modré a černé. Obě balení byly od jednoho prodejce, přišly tedy v jednom balíčku.
Modrá sada - Odkaz
Černá sada - Odkaz
Pokud odkaz nefunguje, hledejte pod tímto názvem: Elastic Hair Ties Knot Ponytail

Objednávka a dodávka

Dodací lhůta byla 20 dní. Gumičky došly v igelitové obálce navléklé na tvrdém kartonu (viz fotka).

Můj názor na gumičky

Gumičky jsem si oblíbila. Svou funkci plní tak napůl. Rozhoně neočekávejte, že jsou silné a skvěle drží vlasy. To není úplně pravda. Každá gumička pruží jinak (některou kolem vlasů obmotám 4x a některou jen 2x). Gumičky jsou spíše estetickým doplňkem, který lze občas využít na svázání vlasů. Na každodení použití by mi asi vadily. Pokud máte delší a dlouhé vlasy a rády si vyčesáváte culík nahoru, tak tyto gumičky ho rozhodně neudrží. Takže jako estetický doplněk jsou skvělé, ale funkční jsou jen z části.